lenasfotoram

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Lena - 2 november 2010 20:33


Tänk idag har det inte hänt något igen då... :)

Så är det väl oftast tycker jag, man jobbar ju bara

och nu är det ju mörk när man kommer hem och

mörkt = kväll !!!!


Jo, jag lämnade in sambons bil igår,

men den var inte klar när jag skulle hämta den idag,

så på torsdag kanske.... !!!


Doteras bil måste ombesiktas.... :(

En kompis till henne var in och besiktade den idag,

så den måste lämna in på verkstad igen då....

har en månad på oss..... :/

Jäkla spring det blev hos bilverkstan nu då, helt plötsligt....

Ja, se bilar !!!!!!!


Ja, det var väl intressant att få reda på dettta denna tisdagskväll

eller hur ???

Mohahahaha  ;))))


I morgon har våran förskola stängt !!!

Jo, för vi ska på föreläsning hela dagen i Gälve...


Sitta stilla hela dagen !!!???

 

Hur gör man då, kommer att få myror i rumpan

och bli vansinigt trötter.... !!!

Hoppas bara att föreläsarna är bra....  ;)


Kramizar Lena



Av Lena - 2 november 2010 11:56


Blev lite barn på förskolan idag med, så jag och en tjej till tar och möblerar om i våra trånga föråd...

Kan iaf inte bli sämmre.....  :)


Men Hjälp vad leksaker vi har egentligen.... !!!!

Ja, men så ska det väl vara på en förskola oxå...

så även idag hinner jag slänga in några ord här, jag har ju rast igen då... ;)


Men nu så måste jag fortsätta, ska bli klar innan vi går hem !!!??


Ja, ja vi får se hur dert blir med den saken...


Kramizar Lena



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards