lenasfotoram

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Lena - 29 november 2010 16:07


Svårt att tro att det bara är slutet av november...??!!

-14 i morse och så mycket snö som det har kommit,

man kan ju tro att det är jan-feb eller nåt...


Mysigt är det iaf, såg att det skulle bli SOL i morgon !!

Så vackert det blir då rå...

Skulle vilja ut och knäppa kort då, men jobbet går före ju ?!? ;/


 Jag bytte tider den 13 dec....

 hade stängning och det är en tjej som gärna vill ha den när vi har möte,

så jag fick tidiga tiden...  ;)

Då hinner jag till Lucia firandet på Theas förskola,

sen snabbt tillbaka till mitt jobb och fortsätta där med vårat luciafirandet....

Ska blir skit kul faktiskt !!  ;)))))))))


Varit grymt trött hela dan, känns konstigt i kroppen....

lite små sliten !!??

Eller ????

Tror faktiskt jag ska ta tag i tvätten idag,

 mycket att stryka och fortsätta tvätta oxå detta

Evighetsgörat !!

Ska bara vila soffan lite först, Haha


Kramizar Lena






Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards