lenasfotoram

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Lena - 13 november 2010 15:04


Japp, nu är det Lena tid !! ;)

 

Slappar med ett glas vitt - och det är inte mjölk !!!

HAHA ;)


Dusch, fixning och klädval - svåraste !!

Inför kvällens bravader !!


Ska på sköna Strandbaden på mat !!

AMF Årsunda bjuder !!!

Gillas  !! ;))))

Alla som var funktionärer i sommras på folkrace festivalen blir bjuden....

Trubadur är det oxå....

Nice !!!


Om ni undrar om håret så... :/

Nja, vet inte vad jag ska tycka..!!

Det får alla andra göra ;)

 man är ju van att vara blondin !!

He....he


Näpp, nu har jag inte tid med er nå mera...

Göra mig klar då... ;)

Ska sen ner till en kompis och snacka lite före, tar med lite pratvin...


Kramizar och trevlig Lördags kväller alla / Lena


Av Lena - 13 november 2010 10:42


Så är det nog för många när det blir helg !


ELLER ?????


Mycket att göra som man inte orkade eller hade lust med i veckan

eller inte har hunnit med helt enkelt....

 Så Idag blir det Tvätta och Städa som gäller !!!! :(

Inge roligt alls !!!!


Är det bara jag som håller på så på helgerna ?????

Skulle hellre vilja göra något annat...

som att foto, promenera,

Ja umgås med familj/vänner

Eller bara sitta här i soffan och göra ingenting faktiskt !!!!


Men nu är det inte så, ska nu ta tag i städandet m.m


Hoppas ni har roligare för er än vad jag har...


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards