lenasfotoram

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Lena - 6 november 2010 12:08


Underbara Lördag !!!

  

Har nu gjort det jag Måste !!

Städat och Tvättat..

några maskiner kvar då bara !!!

men dom sköter sig själva....


Dotera får främmande och dom ska äta pizza !!!

så jag passar på att åka iväg en sväng med bilen....

Kameran med förstås...  ;)

Så nu gör jag vad jag vill !!

Äntligen !!!


Vill så gärna hälsa på sonen med familj, men inge roligt när jag är lite förkyld..

Vill INTE smitta lilla tjejen, nu när hon har piggnat på sig...

Men dom kanske är ute....  :)

Vi får se vart jag hamnar....


Kramizar så länge Lena





Av Lena - 6 november 2010 09:30


Jo, då listan finns kvar i mitt huvud men den hoppar jag nu

för jag är inte så pigg faktiskt...

Ska bara göra det jag måste och det jag VILL GÖRA !!!

 

Gick faktiskt och la mig 21.15 i går kväll ?!?!


PÅ EN FREDAG ?!?!?

 

Japp, så var det

och jag sov till kl 6 i morse !?!?


UTAN ATT VAKNA EN ENDA GÅNG


VA !!!


DET HAR NOG ALDRIG HÄNT FÖRUT !!!!

somnade faktisk om en stund till.....

men jag är iaf inte pigg för det  :(


Så det ska bli en lugn dag tillsammans med dotera,

kanske hjälper henne att pussla lite...

och fotar ska jag oxå göra, läxan vi fick....  :)

I morgon är det foto kurs igen ;)


Ha en underbar Lördag !!

Här hos oss i lilla Årsunda/Gävlebogslän

är det för tillfället 0,0 grader ingen snö alls och

 en stålande sol på en blå himmel....

Vackert.... ;)

Hur är vädret hos er ????


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards