lenasfotoram

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Lena - 12 november 2010 21:26


Kommer ni i håg att jag var med i en fototävling på

jobbets intranät ??????

klart ni gör.... !!!!

 jag kom ju fyra......  4:a  !!


Nu så kommer det roliga ;)))))


Nästa Lördag den 20 nov

Är det Hobbymässa i Sandviken

OCH

Då ska pulsen som det heter,

 dom som ordnade med fototävlingen...


Ha en utställning...... !!!!?

Jo, med våra foton, alla som vill vara med....

Klart jag ville !!!

Så mina foton kommer på en

UTSTÄLLNING

Haha inte illa Va !!!!


Här kommer bilderna i repris !!


  



  



  


Kramizar Lena




Av Lena - 12 november 2010 20:04


Jo, så är det !!!


Min hårfärg alltså !!?!?!?


VA !!!???


Ingen Blondin längre då ???!!


Näpp, iaf inte utanpå !!!!   ;)

Mohahaha


Sitter nu och väntar på att slingorna ska bli klara,

väntar med spänning på resultatet...

eller inte ?!?!?!?


Gjort det förut oxå,

men jag tror att det är mörkare denna gång...

Blir alltid svårt att se sig i spegeln sen då,

 tur att den gick sönder på toan då !!

He..he...


Tycker även det är otroligt skönt med ett glas vin och den sköna soffan...

antar att jag inte är ensam om det !! ;)))))


  


Kramizar Lena












Ovido - Quiz & Flashcards