lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Bilar !!!

Av Lena - 2 november 2010 20:33


Tänk idag har det inte hänt något igen då... :)

Så är det väl oftast tycker jag, man jobbar ju bara

och nu är det ju mörk när man kommer hem och

mörkt = kväll !!!!


Jo, jag lämnade in sambons bil igår,

men den var inte klar när jag skulle hämta den idag,

så på torsdag kanske.... !!!


Doteras bil måste ombesiktas.... :(

En kompis till henne var in och besiktade den idag,

så den måste lämna in på verkstad igen då....

har en månad på oss..... :/

Jäkla spring det blev hos bilverkstan nu då, helt plötsligt....

Ja, se bilar !!!!!!!


Ja, det var väl intressant att få reda på dettta denna tisdagskväll

eller hur ???

Mohahahaha  ;))))


I morgon har våran förskola stängt !!!

Jo, för vi ska på föreläsning hela dagen i Gälve...


Sitta stilla hela dagen !!!???

 

Hur gör man då, kommer att få myror i rumpan

och bli vansinigt trötter.... !!!

Hoppas bara att föreläsarna är bra....  ;)


Kramizar Lena



 
 
annica

annica

3 november 2010 07:05

Ja inte lätt när bilar går sönder heller :/

Jag håller tummarna att det är en bra föreläsning i ska på så det underlättar att sitta still en hel dag.

Ha det gott....

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards