lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Lugn Lördag

Av Lena - 6 november 2010 09:30


Jo, då listan finns kvar i mitt huvud men den hoppar jag nu

för jag är inte så pigg faktiskt...

Ska bara göra det jag måste och det jag VILL GÖRA !!!

 

Gick faktiskt och la mig 21.15 i går kväll ?!?!


PÅ EN FREDAG ?!?!?

 

Japp, så var det

och jag sov till kl 6 i morse !?!?


UTAN ATT VAKNA EN ENDA GÅNG


VA !!!


DET HAR NOG ALDRIG HÄNT FÖRUT !!!!

somnade faktisk om en stund till.....

men jag är iaf inte pigg för det  :(


Så det ska bli en lugn dag tillsammans med dotera,

kanske hjälper henne att pussla lite...

och fotar ska jag oxå göra, läxan vi fick....  :)

I morgon är det foto kurs igen ;)


Ha en underbar Lördag !!

Här hos oss i lilla Årsunda/Gävlebogslän

är det för tillfället 0,0 grader ingen snö alls och

 en stålande sol på en blå himmel....

Vackert.... ;)

Hur är vädret hos er ????


Kramizar Lena



 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

6 november 2010 10:46

Ja här i Hoting har vi tills för en liten stund sedan haft en klarblå himmel nu har tunna sjok av moln kommit upp på himlen, men det är fortfarande fint. 0 grader och vi har ett mycket tunt täcke av snö. Det kom lite snö i går em. Elias är sjuk så vi sitter inne ch myser! Alla andra har åkt på släktbesök. Kramar från norr

Lena

6 november 2010 12:08

Hälsa Alla och särskilt till Elias då.... :) Kramizar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards