lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Ja, det var den....

Av Lena - 7 november 2010 19:08


...helgen det !!!!


Jag är iaf piggare, så det är nog på väg åt rätt håll... :)


Oj, oj va jag blev fryssen på fotokursen....

var kallare ute än jag trodde, men jag klädde mig ju !!!

men inte tillräckligt....tydligen !!!!


  


Lilla familjen eller delar av den iaf, kom och hälsade på mig och dotera

Mysigt !!!!!


Så alla mina sötnosar var här idag....   


Fast det är bara en av dom som vill vara med på bild

OM

Man hinner med att fota då..... ;)


  

Läser i nya boken, som låg här hemma till henne ;)


Fototriss på Söndagar igen då...

Så kolla in min Fotoblogg om ni vill


Lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena






 
 
Ingen bild

systeryster

8 november 2010 18:01

Vilken kramgo tjej, jag måste få berätta. Som du vet så har Moa med familj varit här - Moa har döpt om sin älskade docka till Thea!

Lena

8 november 2010 18:03

Men va gulligt !! ;)

 
Ingen bild

systeryster

8 november 2010 18:12

Jag får inte iväg kommentaren på din fotosida. men vad jag vill ha sagt är att jag är så impad av ditt fotograferande. Det är inte bara att fota - det gäller att hitta bra motiv också - och det är du en mästare på! Nu har jag fått nytt skrivbordsunderlägg igen Kram

Lena

8 november 2010 19:40

Kul att höra, Tackar jag för, det är såååå kul... jaha synd att det inte fungar med kommentaren där, ska kolla det.... Vilket har du nu som skrivbordsunderlägg då? Kram

 
Ingen bild

systeryster

8 november 2010 21:13

Just nu ett frostigt blad, tidigare hade jag vatten i rörelse. Även på jobbet har jag vatten i rörelse. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards