lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Nu säger jag bara....

Av Lena - 9 november 2010 18:21



ÄNTLIGEN !!!!


Va,  har jag blivit knäpp eller...??!!


Ja, många tycker nog det...


Det har ju kommit


SNÖ !!!!

 

och jag gillar ju snön jag !!

 

Rena rama snöstormen har kommit hit....

Inge kul att köra bil förstås

 

Det var underbart skönt att gå hem från jobbet idag...

Blev tokblöt ju....

 

Skulle så gärna gå ut och göra en snöbubbe

men då funderar nog grannarna vad jag håller på med..

 

Fast just nu så är det faktiskt skönt att sitta inne och titta ut på snön som vräker ner oxå... Haha

 

Kramizar Lena





 
 
annica

annica

10 november 2010 15:54

att vara lite galen förhöjer livet :) Jag tycker också att det är härligt med snön, att se glädjen hos barnen gör att jag gillar snön ännu mer :)

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

10 november 2010 19:57

Härligt att höra, flera som gillar vintern... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards