lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Varför ??!!

Av Lena - 23 november 2010 19:27


I hela världen går tiden så fort för, när man inte vill det ???


Snart Jul !!!

 

  


Ingen stor nyhet

men varje år är det samma sak, julen kommer så fort !?

Ungefär som snön !!

Att man inte ska åka så fort för då åker man i diket !!


Jag skulle vilja hinna och göra så mycket,

MEN JAG ORKAR INTE...

Lust och idéer har jag !!!!

Men orken !?!?


Ska önska mig sånt av tomten jag,

undrar om han har sånt i paket eller på flaska ??!


Men i år SKA jag ialla fall köpa mindre julklappar till de mina

som jag för övrigt sagt i många år nu.......

Men i år händer det !!!!!


Tycker det är roligare att köpa saker eller nåt

till de mina, alla dagar om året och inte bara till julen...

När dom behöver nåt, då vill jag hjälpa till istället ;))


Nu så är huset borta som jag pratade om i går, vid jobbet !!

 vi kommer att få bra utsikt åt alla håll nu och lite blåsigt ochså antar jag,

 he...he...

Som nu då, hör hur det blåser runt huset och så snöar det,

tror snöstormen är på ingång,

undrar om man kan ta sig till jobbet i morgon bitti eller om vi blir insnöade... ;))

Skulle var mysigt, hi hi


Har snöstormen kommit till er med eller ???


Kramizar Lena

 












 
 
Ingen bild

Barbro

23 november 2010 21:02

Hej Lena och vad ska man då köpa till ungar som har allt , och sedan ändå bara spelar tv spel o data. Jag ger dom pengar för inget annat kan jag köpa.Torsdag åker jag till Tranås och stannar tills måndag och umgås med mina syskon, och så klart till graven. Söndag ska vi ut på Julskyltning, det är nostalgi. Ha en fin 1:a Advent. Kram.

Lena

24 november 2010 10:22

Ja, det är ju det som är svårt, dom har ju allt nästan.... Ha det så trevlig i Tranås, mysigt med Julskyltning.... Trevlig 1:a Advent du med... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards