lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Mys Söndag blev det ju....

Av Lena - 28 november 2010 18:18


Oväntat främmande idag !!!

 

  

 

Sonen och lilla Thea kom och hälsade på

Så Mysigt så  ;)))


  

Glada tjejen ;)))

Blev så här glad när hon fick dammsuga upp sockerkaks smulorna från soffan...

Vi hann inte ens ut och leka för hon sov så länge och sen blev det ju mörkt..

Ska låna henne några dagar om jag får ledigt vid nyår ;))))


Blev något tyst nu då, för dotera har oxå flyttat hem till sig !! :/

Nu hade hon tröttnat på att vara här hos oss....

Kan jag ju förstå !!

Hon kan gå på benet nu, men ska vara försiktig har kryckorna ibland bara....

så hon klarar sig själv nu....!!!!

Skönt att det gick så bra....så här långt då !!!


Dax att ladda för en ny jobbvecka !!

Puh....


Kramizar Lena




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards