lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Konstigt är det allt.....

Av Lena - 30 november 2010 18:01


Sista November och det är svin kallat ute,

vi har nu ungefär 17 grader...

Konstig är det iaf....

Inte för att det gör mig nåt..... ;))))


Idag har det ju varit ett underbart väder...

SOLEN tittade ju fram på oss

så NICE !!

Bild kanske kommer senare, har en i mobilen ;)


Hoppas solen lyser igen på torsdag, för då slutar jag tidigt !?!

VILL FOTA SNÖBILDER !!!

 så vacker på träden ju !!


Dax att ta fram vinter vantar och varma jackan till jobbet..

 har sånt redan på jobbet, med detta är kanske varmare att ha, för vi går ju ut en stund varje dag.... ;)


Nyss hemkommen från jobbet, stängde idag....

Sen hamnade jag här,

Oj, va ovanligt !!!!

men nu ska jag iaf göra något att äta..

Sen lite nytta eller soffan... ???

Lutar åt soffan, stickar en fuskpolo åt lilla Thea...

Så kul det är att sticka !! ;))))


Ha det så trevlig i kylan :)))


Kramizar Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards