lenasfotoram

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Lena - 2 augusti 2010 22:17


...och så blev det en lång dag för jag klev ju upp halv 7 i morse... !!!

 Lämnade in bilen på service...

Blev lite saker som måste åtgärdas då....  ;/

Inge kul, men det måste ju göras....


Fick besök av en liten tjej idag, hon var här när jag kom hem igen..

och gissa att hon gillade sin vagn...    


  

Hon gick runt, runt med den hur länge som helst, men kom hon fel på trösklarna så gnällde hon för hon kom inte över.... :)

Inte lätt att vara liten, efter ett tag så gnällde hon alldeles före tröskeln ifall den skulle fastna....

Men hon fick väl krångla lite då...tösen !!!!!!


Så äntligen slog jag till idag då !!!!!


KÖPT MIG EN SYSTEMKAMERA

 

  

Blev en Nikon D5000  18 - 105 mm

Blir inte lätt det här inte !!!

Men det ska bli skit kul....  :)


     


  

Min Nya Hobby ;)


Blir lite knäppt nu då när vi ska ut på en liten roadtripp...


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards