lenasfotoram

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Lena - 14 augusti 2010 10:31


..det blev på slutet av min semester  

  

när jag fick låna gosebiten l flera dagar.....


  

Jag blev tillfrågad om jag ville låna henne i höst några dagar, självklart ville jag det....  :)

Ska säga till om semester på en gång, när jag kommer på Måndag :)


Blev en kort sväng till Wallis i går kväll, gött det var med pizza då, fattar inte varför man blir så sugen på det nu, bara för han har flyttat fram till byn ???


Satt ute hos Inger till övar 1 i natt, varmt, skönt och mörkt blev det...

+ några glas vin :)

Hon har så mysigt på sin altan, blommor och lite ljus här och där.....


Nä, nu ska jag röja bort lite grus från golven och lite leksaker...

Tvätta ska jag oxå göra...

Sen ska jag inte göra något mera bara njuta av det sista innan

Hösten kommer med allt va det innebär...

Varför tycker man det är höst bara för att man börjar jobba igen för... ??!!

Heter ju iof Hösttermin... !!! :/


Men jag ska då ha sommar i huvudet lääänge än....

Inte ska jag sätta på mig långbyxor heller...

Föresten så kan jag nog inte ha några heller, tror alla har krympt!!

och så kan man ju kolla på alla foton från sommaren och drömma sig tillbaka..


  

Ser ut som om jag redan börjar drömma.... ;)


Kramizar på er alla...denna underbara Lördag  / Lena








Ovido - Quiz & Flashcards