lenasfotoram

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Lena - 24 augusti 2010 17:24


...så kan jag tala om att det har regnat såååå mycket idag...

Kan väl inte ha undgått någon...

Lite åska har vi oxå haft, nästan ½ sek strömavbrott när jag var kvar på jobbet...

Tog fram lite ljus...Mysigt blev det....ifall det skulle bli mörkt igen...

Men se det blev det inte och nu har det blirvit ljusare ute igen...


Ikväll blir det att börja läsa boken !!!!!

om jag ska hinna, tar lite i taget,

man ska ju fatta och komma ihåg va man läser med :/

Det ha iaf jag väldigt svårt med, att komma ihåg alltså... ;)


Trött idag igen, med det är ju inte undra på med detta väder och en massa nya småttingar på jobbet som man ska lära känna och dom oss oxå...så man kan ju förstå HUR TRÖTT dom ska vara....


Jätte kul när så många kommenterar tycker jag, mera än förut iaf...

Tack för lyckönskningarna i fototävlingarna som jag anmält mig till...

Hör av mig så fort jag vet något mera ;)

Spännande !!!!


Vill ni kolla på flera foton som jag knäpper så går gärna in på min Fotoblogg


Lenasfotoram.blogspot.com


Klicka på länken så kommer ni dit...


Nä, nu så ska jag ta något att äta, sen blir det lite TV och så boken - inte att förglömma eller??? 


Kramizar Lena

 




Ovido - Quiz & Flashcards