lenasfotoram

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Lena - 27 augusti 2010 19:52



.....med fredagkväll !!

Ja, va trodde ni ???!! 

(håller med det finns andra sköna saker oxå)

och hela helgen ligger framför oss, och man hoppas att den ska gå sååå sakta.. ;)


När fredagen äntligen kommer så tycker man att veckan gått så fort !!!

Men varje måndag morgon så säger man, ååå en hel vecka framför oss...

så långt till helgen.....  ;)

Konstigt !!!!!


Som jag skrev i morse så är det Årsunda dagen i morgon

 - för första gången -

så jag och alla som bor här hoppas nog på bra väder...

Själv ska jag hjälpa min kompis Inger på Hembygdsgården...   ;)

få se va jag ska göra - tror jag ska fixa fika -   

så kom dit vetja och ta en fika, kl 13 är Jag Där...

Hahahaha ;)


Jo, det blir ju lite festligheter på Strandbaden på kvällen oxå med The Volt...

Ska nog dit och kolla läget och ta några drinkar....   

Har ju varit lön ju....bränner i plånboken... ;)

Mohahahaha


Ha nu en trevlig fredagkväll och en låååång helg ;)


Kramizar Lena


Av Lena - 27 augusti 2010 08:28


Skönt !!!!!


I morgon händer det grejer här i lilla Årsunda

???????????????


Jo, för första gången ordnas Årsundadagen

 

                             http://www.arsundaviking.se/arsundadagen.htm


                  Klicka på länken så kan ni läsa vad som händer


Trevlig Helg


Kramizar Lena

 

Ovido - Quiz & Flashcards