lenasfotoram

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Lena - 21 augusti 2010 18:44


Vet inte om man ska skratta eller gråta ???!!


Ganska kul är det ju, men ändå inte....   ;(


Jag ska sätta på mig JEANSEN till kvällen bravader...


Jeans !!!??

Har jag inte haft sen före midsommar eller nåt`

in i garderoben, som har "fuktskadats" under sommaren och leta...

vilka var det nu som var STORA i våras,

dom måsta väl jag iaf kunna ha eller????!!!


Hittar dom...

Inte fan var dom sååååååååååå STORA heller...

Men, jag fattar inte varför alla byxor krymper hela tiden...

Ja, ja.... Dra, dra och dra....tur det är stretch !!!!

Skohorn till hjälp, nä den kommer att fastna...

Ja.... på är dom ialla fall....

Men jag undrar lite vad det är jag har övanför linnigen ??!!

Tog jag inte av mig badringen när jag duschade ?????


Äsch, stor tröja och låsas som ingenting så...   ;)


Redo.....

Jag bara hoppas att cykeln håller hela vägen dit iaf, gå hem har jag ju gjort förut så...det är ju inga problem.......kan ju vara bra oxå...

Ska ju upp tidigt i morgon bitti igen....

Funtionärerna tror att dom ska få mat i morgon igen...dom kanske blir lurad...

Mohahahaha


Ha nu en trevlig Lördags kväll därute ;)


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards