lenasfotoram

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Lena - 1 augusti 2010 18:23


....men djuren får ni åka och titta på själva....

Roligare att visa lilla tösen min :)


  

 Denna lekställning var rolig tyckte hon...


  

Här kryper hon i en tunnel, som hon försökte vända i för att backa nerför den lilla kanten :)

Men vi lärde henne att hon kunde ta sig ut ändå....och det gick bra...


  

Här tror jag inte hon fattar att vi åker "båt"   :)


  

Det var nog roligare att gå in i små husen än att klappa djuren....


  

Jaga fåglarna var roligt, knappt så jag han med henne....


  

Vadå gå på asfalt hela dan.... kan ju vara roliga saker i skogen oxå...


  

Måste ju kolla temperaturen på vattnet....Men då tog hon sin pappa med sig ner eller om det var tvärtom...  ;)


  

Så Mysigt att hålla Stolta Farfar i handen....  :)


Så det var min härliga dag i Furuvik i går...


Kramizar Lena



Av Lena - 1 augusti 2010 10:43


...helg jag har haft   :)

Riktigt NICE 


Men i Dag 1/8 har jag vunnit på blogg lotto, lära ju testa och jag vinner ju aldrig något, men nu så.....lyckan har vänt... jääääs !!!

Ska bli intressant och se om man får några flera läsar... :)


Gå in här och kolla om fler vill testa...


Blogglotto


Wallis i fredags då, jätte god Pizza som jag delade med min svägerska som var med..... man orkar ju inte en hel själv, proppmätt ändå ;)


Inte mycket folk, med det började droppa in folk lite senare som vanligt...blev skapligt mycket folk ändå, fast några inte tyckte det....

Blev faktiskt lite dans oxå, kul tycker jag......

Fast jag inte är så duktig, men jag gör så gott jag kan....


Bjöd på en liten fadäs ochså....

Mooohahahahaha


Riktig Tant Varning... Man ska inte ha kjol !!!!

 

Den fastnar där bak i trosan, glöm inte det tjejer..

iaf när några öl är uppdrukna...

Vem Fan kollar att kjolen sitter ok då....

JAG GJORDE INTE DET IAF...

Men det bjöd jag på, där på dansgolet...Svägerskan gjorde mig uppmärksamm på mitt Dilemma....

HAHAHAHA  ;) Ja, ja va ska man säga..... :)


Duktiga jag dricker ofta vatten på slutet som är min räddning...ett hett tips !!!


Så Lördagen igår alltså var jag pigg som vanligt då...

För vi skulle till Furuvik med lilla familjen = Sonen, hans fru och lilla Thea då...

Oj, va roligt vi hade det...Hon är då för otrolig den tösen !!!

KOMMER BILDER SEN !!!

Köpte med oss Thai mat hem till dom som var hur j..la god som helst...

Jammmmmi, tänker köpa där flera gånger ;)

Lilla Elefanten i Valbo, kan jag rekomendera ;)


Sen när jag kom hem så svirade jag om, och gick ner till min kompis Inger...

Tog några glas vin och sen begav vi oss till Strandbaden och lite vin till där då...

Inte så mycket folk faktiskt...brukar var flera....

Men jag hade då kul iaf....


OCH SÅ SATTE JAG KRONAN I HINKEN ;)

Men va pratar hon om nu då..... ????!!


Jo i baren står en hink långt uppe på en hylla !!!

Om man vill så kan man slänga i dricks i den.... och han, snyggingen i baren hade lovat mig en Puss om jag klarade av det..................

OCH JAG SATTE DEN....

Nu blir det pusskalas... Men

....han banga lite, men jag fick ge han en puss på kinden iaf.... ;)

NICE !!!


Hamnade sen på efterfest inte så vanligt dennna sommar faktiskt....

Blev lite Sing Star ;)

Jag som inte kan ta en ton rätt, knapp kan läsa va det står på skärmen...

Men va gör det, kul är det iaf....

Tack igen för att ni alltid är så gästvänliga P och J :)

OCH JAG DRACK VATTEN !!!! Duktiga jag igen då ;)

Blev inte kvar så länge denna gång...

och jag kom ihåg att ta hem paralyerna som legat där sen i höstas någon gång..... BRA VA :)

Tog lite Thai mat när jag kom hem.... hi hi hi gött !!!


Nu så är det Söndag och jag sitter med laptoppen i knä och undrar om någon verkligen orkar läsa allt detta, men solen lyser därute och det är varmt...lite solidis men jag sätter mig iaf på altanen och tänker inte göra så många knop idag...

fötterna gör nog lite ont och rösten !!! ja den är lite hes idag....

MÅSTE VILA...!!!


Kramizar alla mina bloggläsare gamla som e.v nya idag då...

Lena




Ovido - Quiz & Flashcards