lenasfotoram

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Lena - 20 augusti 2010 15:18


...jaha va ska jag nu hitta på då ;)


Joooo, nu så ska Inger och Jag laga mat till 125 personer...per dag !!

Vi börjar i kväll med att fixa köttfärssåsen...

Mycket blir det...   ;)

Hoppas bara att det ska smaka bra, när alla funktionärer kommer och ska äta den.....och att det räcker !!!!


Vi brukar ha det väldigt skojigt när vi börjar....

undrar varför ???!!

Fredagkväll på jobbet och göra mat !!!

Kan det vara roligt... !!!???

;) Mohahahaha

Sen är vi där tidigt i morgon bitti och gör resten...

Spagetti ska kokas...Kan jag lova att det tar tid... :)

och k.såsen värmas...sallad ska göras oxå...lite nyttigheter måste dom ha oxå...


Inte att förglömma.....

Melodikrysset !!!!

Jag gör det en gång om året...alltså i morgon...

Inger gör det oftare och kan jätte mycket...

men jag försöker iaf hänga med lite....

Haha...vi får väl se i morgon...


Sen så åker vi till banan...där det då pågår för fullt

LUMEK folkrace tävlingar...


Sen kommer dom ALLA på en gång och vill ha mat, och det är slut på några minuter...ofta kommer det någon eftersläntare som oxå är hungrig...


Då vet ni vad jag sysslar med i helgen...samma visa på Söndagen...

Men tur nog så får dom annan mat då... Haha


Kramizar Lena

 




Ovido - Quiz & Flashcards