lenasfotoram

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Lena - 22 augusti 2010 19:49


...Den går alldeles för fort....

Helgen alltså, va trode ni ???!!!


Känns knappt att man haft helg, eftersom Inger och jag har lagat maten på just jobbet, vi lånade ju köket där..... ;)


Jag behövde inte ta cyklen igår kväll när jag skulle ut på vift.... :)

Fick lift men Walle på Wallis !!!!

Han skulle dit och jag fick åka med.... Bra va ;)

Tänkt gå hem, inte så jätte långt ca: 5 km...


Jag tyckte inte det var så jätte mycket folk där, men Kareoken var ju ute, så det blev inte så trångt som det brukar... men visst var det folk...

Kul att gå runt och prata lite med folk.... ;)

Sen såg jag att det var Nicklas som höll i Kareoken - eller hur man nu stavar till det -

Kul.....

Trevlig att träffa han igen, var ju ett tag sen, fick åka med honon hem...slapp jag gå ju..... ;)

Fast det hade jag ju egentligen behövt, tagit en promenad alltså... ;)

Men det kan jag ta en annan dag....


Blev lite sömn iaf, upp igen tidigt (jag som älskar sovmorgon!!!!) och fixa pytt i panna idag då...

Jo då, dom fick mat idag igen....

Tar tid fast man bara öppnar påsar... ;)


Sen när vi var klar vid 3 tiden...

åkte jag till Syrrans barnbarn hon fyller 4 år i morgon men hade kalas idag lilla Moa.....


  

Lilla söta prinsessan Moa


Min lilla tös Thea med föräldrar var oxå där... ;)

Sambon sitter på sjukhuset med sin morbor han !!!!!!! :/

Jag har ingen anning om vad som hänt :/


När jag skulle åka hem så blev jag skit trött, ögonen ville liksom inte vara uppe....

 Så jag satt fläkten i bilden mot huvudet...och höjde volymen på radion....

 skulle väl inte somna nu !!!

Ingen bra idé det....

Höll mig vaken, och blev piggare när jag ätit, men kommer att sova gott i natt....garanterat....


Nu så ska jag bara...inte göra något mera....


Kramizar Lena






Ovido - Quiz & Flashcards