lenasfotoram

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Lena - 18 augusti 2010 20:57


Men det kan väl ingen ha missat....

  

Inte helt fel att ha ett paraply idag ;)


Måste vara regn rekord i dag, vi har ju inte fått så mycket av den varan förut i sommar....

Men nu är det blött...

Ungarna på förskolan badade i vattenpölen som blev på gården, med galonisar...

Har varit enklare om dom gått ut naken.......

Men kul hade dom...låg där och "simmade" Hahaha ;)


Var till papsen och visade kort från våran "speed" resa...

Även han kommer ju ihåg Lökken och allt därtill....

Han tycker det är roligt när man kan knäppa så mycket kort...

Han själv visade kort från...Sätra brunn och Ålands kryssningen...

Han köpt ju en digitalkamera till sin födelsedag...

Jag tycker det är jätte kul att han fortfarande vill göra saker och att han knäpper kort han är ju iaf 89 år....

 Hoppas att jag är lika pigg som honom när jag blir gammal ;)

Tänker iaf ärva hans rullator, den är ju skit snygg - vinröd - ;)


Två dagar kvar att jobba denna vecka och jag öppnar bägge dagarna ska alltså vara på jobbet före 6.30 ??

Mitt i natten ju........... ;/

Men det är ju bra man får gå hem tidigt iaf..... :)


Nu ska jag fixa lite på min andra blogg, blev inge bra igår...


Kramizar Lena





Ovido - Quiz & Flashcards