lenasfotoram

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lena - 2 januari 2011 17:39


Kan ju inte påstå att jag gör någon nytta här hemma !!

Tar Vilodagen på allvar ;))


Varit ner på hemmet ??

Kollat på lägenhet....... Ska fixa med gardiner m.m 

Så blir det väl flytt så småningom då, fast då är vi ju flera som hjälper till !!?

Haha, inte till mig då !!


Tog en promenad hem då, kunde fota lite iaf innan solen gick ner...

Har ingen lust att göra något nu när det är mörkt....

känns som kväller då !!


Så jag håller på att fixa och trixa med mina två bloggar

inte så jobbig, sitter ju stilla i soffan hela tiden....

Haha

lite trökigt bara när det hakar upp sig......


Bloggen kanske förvandlas mera uinder kvällen, vem vet ???!!


Många som ska börjar jobba igen efter lite ledighet

i morgon, men inte jag

 för jag har semester en hela vecka till..... ;))

NICE !!


Tänker väl inte göra så mycket i veckan !!!

Fixa lite hemma i morgon bara....

Sen ska jag ta och kolla och läsa lite mera om kameran.

Vet inte om jag gör fel eller om mina ögon blivit sämmre ;(

För det blir så suddig när jag fotar, inte kul

Men det är väl bara att inse fakta...att jag måste ha nya glasögon

både för långt bort och nära....!!!

För jag har ju redan ett par när jag kollar på TV:n och kör bil !!!


Haha, texten som jag skriver nu......

ja ni ser väl inte det...  ;)

är jätte stor, skit svårt att skriva, tryckte nog på någon knapp..

fast jag vet inte hur jag ska fixa det, så det blir lite mindre text...

Fixa det sen när jag skrivit klart här....

Om ni är kvar och orkar läsa ända hit.....

Ha...ha....ha ;)


Tisdag blir det IKEA...

Ska handla lite till lägeheten på hemmet !!!

Hi...hi... ;))


Onsdag........

dotera fyller år då, och vill ha kalas här hemma

Får hon väl ha då !!!!

Undrar vem som ska göra tårtan ??!!


Det var mina lediga dagar, undrar vad ska ni andra göra???



  







Ovido - Quiz & Flashcards