lenasfotoram

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Lena - 15 januari 2011 19:12


Skulle köpa Tulpaner igår...

glömde det tyvärr..... ;(


   

Får njuta av förra veckans då.... fast bara på bild då....  ;)



  



Av Lena - 15 januari 2011 17:50


På Pippi tröjan då !!!!

ifall ni trodde något annat, haha !!


     


  


Så roligt det är att sticka och det blir ett bra resultat...

Men jag får ju som sagt ont i axlarna men får nu ta och vila tills nästa

stickprojekt.....  ;)


Vi har en väldigt lång uppfart till vårat hus....

50 meter kanske eller nåt sånt...

Mycket att skotta har det blivit...

Ja, inte av mig då ;)

Blev lite tung för den "fina" Belosen som vi har.....


Så vi fick ta lite hjälp av en riktig traktor ;)

Undrar om någon är avis ;)))


  

Skottar och skrapar här min parkering !!


  

Här ser man ju hur långt det är och bra brett ochså....

nu så är det inte så smalt längre heller....

Blev lite blåtonade bilder idag...kanske beror på kylan !!!??


Men min dag har inte bara bestått i att fota dessa kort ;)


Varit en snabb tur till Sandviken, hamnade bara där...

Å...så mycket fint det fanns,

 brukar aldrig hitta något att köpa till mig själv annars.....

Men just idag hadde jag varken lust eller orka att handla åt mig själv !

Jo, köpte ett par Jeans leegins och en snygg topp ! ;)

och en pyjamas till lilla Thea ;)


Sen har jag fixat nya påslakan... ??

Förlänger till sambon så han får fötterna innanför han med..

Ja, jag gör ju snyggt då....

För jag köper 2 påslakan till honom då, och syr på ½ meter

kan ta tid om det är mönster passning.......

eller så köper jag nytt tyg och syr egna då....

Men inte i detta fall....

Men nu är det klart !!


Har även sytt gardiner...

till Jobbet då !!??

Va har jag blivit helt knäpp eller !!

Tydligen ;)))


Sen så tog både jag och dagen slut !!!


He en trevlig Lördagskväller !!


  



Ovido - Quiz & Flashcards