lenasfotoram

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Lena - 20 januari 2011 18:31


Ja, tror att det är dax igen då...


Igår när jag var på kalaset så fotade Sonen med min kamera

och då fastnade även jag !!!!

som jag ogillar skarpt...  :/

Såg att jag har en badring runt magen ???

och

den går inte att ta bort !!!

hittar inte den där grejen som man kan pysa ur luften med ??

Men alla korten tog jag bort....tur så var dom suddiga !!?


Så ikväll ska jag ha en date med min

Crosstrainer...

hoppas han uppskattar det !!

var ju ett tag sen...

se hur länge det blir denna gång då ????


Men jag ska nog sattsa på

Beachen 2011 ;)

Mohahahaha ???!


Tordag = städ och tvättdag !!!

 

Så nu är det helgstädat och


Tulpanerna i en vit vas på köksbordet !!

 

Snacka om att det snart är helg !!!

 


  






Ovido - Quiz & Flashcards