lenasfotoram

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Lena - 16 januari 2011 19:02



Tänk va helgenrna går fort !!!

Det gillar jag inte :(


Det blev inge fotande ute idag, var ju så halt och då gillar jag inte att köra bil...

Men jag har kollat och läst lite iaf.....  ;)


Sen på e.m kom det en liten Thea till oss med hennes pappa !!

I halkan !!!

Rena rama is på vägarna !!!?


Både jag och hennes pappa lekte lite med kameran,

Det är svårt att fota när det är så mörkt inne....

så det fanns inte mycke kort på henne idag...  ;/


     

Det var djur på TV:n så hon satt stilla en lite stund iaf...

så det gick att fota....

Men snacka om att hon börjar bli envis den lilla tjejen !!!!?

Ett favorit ord hade hon fått sen sist jag såg henne

Kan ni gissa vilket ????

Jo då, just ordet


NEJ !!!

 

Det går väl över så småning om...hoppas vi alla ;))

 

Så det blev som sagt en mysig avslutning på denna helg.... ;))

 

 

 

  

 

 



Av Lena - 16 januari 2011 10:25


Plusgrader igen då..... ????!!

VARFÖR ???!!

Det är ju för fan vinter....

Ska vara kallt !!

Men det är ja bara vad jag tycker ;))

 

  


Jag som tänkte fota dessa otroligt fina träd som står vi storsjön vid bångs...

Men nu är väl inte snön kvar på dom....  :(

Är ju så vackert då, inte nu..................................  ; )

Äsch blir väl flera tillfällen när solen oxå lyser.... 


  

Som här då en bild från Mars förra året....... !!!


Fixa till lite här hemma som jag inte hann igår m.m

sen ska jag faktisk bara ha en date med kameran idag ;)))


Bäst att sätta igen då..........


Trevlig Söndag därute !!


  






Ovido - Quiz & Flashcards