lenasfotoram

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Lena - 8 januari 2011 13:01


.....med kaffe när man har det i en termos !!??


  

Kan man ju fundera på........


Nu är vi klar med det vi skulle, lampor och gardiner på plats...

Haha !!!

Nu är det bara resten kvar då !!!?

Men det tar vi en annan dag.... ;)


Nu så ska jag ta och testa mitt nya strykjärn !!!


  

Undrar om det blir roligar att stryka nu då ???

Blir iaf lättare ;))


  




Av Lena - 8 januari 2011 09:18


Nu var det inte jag igen då !!!

Utan en släkting till oss, som ska flytta till hemmet...

Så vi ska dit idag, sambon och jag...

Fixa lite med lampor, sätta upp gardiner m.m

ska bli lite mysigt tycker jag.....

Tror han kommer att få det bra där.... :)

Tar fika med oss !!!      


Sen på e.m kommer kanske en liten tjej och hälsar på

så lite mys igen då.....


  

  


Nu börjar det blir lite för några dagar kvar tills man börjar jobba igen då   :(

bäst att ta tillvara på de två dagarna

Sen så är det långt till nästa långledighet...  !!!  ;/



Men ska även bli skönt att komma in i rutinerna igen

Tror jag ialla fall....  

 

Passar även på att Grattulera Viktoria som fyller år idag !!

Grattis och ha en bra dag !!!


Ha en trevlig Lördag !!!



  

Ovido - Quiz & Flashcards