lenasfotoram

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Lena - 9 januari 2011 15:40


Fan va trökigt att många av korten jag fotade blev suddiga..  ;/

Undrar varför ???

Mina ögon ser väl inge bra antar jag...

eller ??????


  

Tur att inte kyrkan blev suddig då !!!  ;))


Jobbig det var att gå i snön, blev ett bra träningspass då !!

Men framme vid ICA höll jag på att ramla...

Halt var det, så jag sträckte till ryggen då !!! ;(

Så nu sitter jag i soffan med min vetavärmare då...

börjar kännas lite bättre !!!   ;)


  




Av Lena - 9 januari 2011 11:59


Här är det nu plusgrader och all snö från taken rasar ner !!

Låter som om hela taket rasar in......  ;/

Lite väl tidigt kan man tycka 9 Januari :(

blir så förbanat slaskigt, räcker med det vi får när det är vår på riktigt ju !!!


Men solen tittar fram så smått och det gillar jag iaf ;)))

 

  

 

Ska snart ta lite kaffe sen tror jag nog att jag och kameran tar en promenad idag...!!!!!!!  :)


VA !!!???

 

Då kommer nog mina ben att få slag !!

 

Dom har inte rört sig särskilt mycket de här 2 veckona man varit ledig..

Så nog har även benen fått lite lov !!

Haha...

Men som sagt det blir ändring på det nu då

för i morgon börjar ju jobbet och allt va det innebär igen då..... !!!!?


Skön Söndag på er Alla med eller utan takdropp och solsken !!!  ;))


  



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards