lenasfotoram

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Lena - 13 januari 2011 19:16


Ja, en sån kom hem till mig !!


Nej då, jag hittade ingen sådan när jag städade !!!

Jo, då jag tog mig i kragen och gjorde det, tvättar oxå....


Vill ni se grodan ?????


Klart ni vill ;)


  

Nästan så huvudvärken gick över !!

Nä...så enkelt var det ju inte då   ;(

 men smarigt var det iaf...   ;)))

Tack Sambon !!


  



Av Lena - 13 januari 2011 16:39


...Totalt orkelslös !!!!???


Fan, nu svär jag också......

har ju varit ledig i två veckor från jobbet.....

men tro inte att man är pigg för det...??


Fattar inte varför det ska vara så här ???

Är det den mörka årstiden som gör det eller????

Men jag gillar ändå när det är mörk man kan ha lampor på i fönstren m.m


Så fruktansvärt ont i huvudet hela dagarna !!

Inte går det över med Alvedon heller :(

Kaffe hjälper inte heller !!!???


Slutade tidig idag eftersom jag började tidigt....

Men så fort som jag gick hem idag har jag väl aldrig gått förut !!!

slängde mig i soffan, brukar bli en timme....  ;/

Inte fasen försvann huvudvärken heller :(((

Blir snart lite smått tokigare än vad jag är..................  :(((


Det som är så bra att sluta tidigt,

så hinner man tvätta, städa och handla till helgen då,

 men inte idag då !!

jag har iaf kommit igång lite få se hur jag orkar........

Blev lite gnällig nu eller hur ???

Lovar att jag ska vara mera positiv i morgon !! ;)

 

Tröttsamt att vara trött !!!??

  



  


Ovido - Quiz & Flashcards