lenasfotoram

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Lena - 17 januari 2011 16:47


Ja, inte högsta vinsten nu då ???

Skulle va nåt det ;))


Av någon anledning så gick jag in på

Blogglotto igår ???

Hade glömt bort det alldeles...

Så idag så VANN jag !!

???

Vann vadå ??


Jo, alla som går in där och anmäler sig, kommer automatisk till den som har vunnit..

som idag då...

Kommer dom till mig, nya läsare kanske eller ???!!

Lite små roligt..... ??!!


Planeringsdag på jobbet idag...

känns att man suttit hela dagen...ändå så sitter man här i soffan igen då !!?!!

Var nog inte så farligt ändå, att sitta alltså !!!?


Var så duktig i helgen..... !!!

 det har jag glömt bort att tala om ??

Gör det nu då............

Gjort två nya maträtter efter recepten som fanns i skåpet som jag hittade...

Gött var det iaf...

Men jag fotade inte...

kanske nästa gång + recepten !!!

tror jag ska kolla efter nya till nästa helg oxå, faktiskt riktigt roligt ;))


Ja, nu så ska jag inte skriva mera idag...

Ha nu en bra Måndagkväll i slaskvädret !!

Mohahaha


  


Ovido - Quiz & Flashcards