lenasfotoram

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Lena - 7 januari 2011 18:22


Japp, idag är det en sådan !!!

Den är emellan två andra dagar eller hur ?!!!  ;))


Förkylningen är kvar fast inte så mycket, ont i näsan och i kinderna..........

Trökigt tycker jag, som hellre blir riktigt sjuk då !!

Jo, hellre det än att gå så här.....

 pigg men ändå inte  ;((

Kommer säkert att få gå så här lääänge nu jag...

som vanlig då !!!!  ;(


Bestämde iaf mig för att följa med till IKEA och kolla

på lampa till Emil som då ska flytta ner på hemmet...

Skaplig snygg kökslampa fick vi tag på..

OCH

en massa annat som kan vara bra att ha i lägenheten

för honom........

Så vi skulle äta på IKEA tänkte vi....

Fy, bubblan va folk

Tror ALLA andra hade tänkt samma sak

Så vi åt mat nere på Köpis istället

så skönt att slippa laga mat ;))


Sambon köpte en "julklapp" eller nåt...

en skrivare som vi faktiskt tittat på förut men inte köpt...

Men nu så har vi en sån.... !!!


Och även jag.......

 köpte mig en "julklapp" till mig själv...

som jag skulle köpt för länge sen egentligen men nu så...

hände det Äntligen !!!!   He...he...


  

Något så roligt som ett strykjärn....

Inte illa heller OBH Nordica - Dansk - ska det ju vara ;)  ha...ha...


Jag som även är O´boy beroende köpte även detta, men som sagt...

Ska det vara O´boy ska det vara ÄKTA vara


  

Så jag tror nog att någon av mina barn får den istället  ;)     


Trevlig Fredags kväll alla därute


  









Ovido - Quiz & Flashcards