lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Vårstädning dag 1

Av Lena - 24 april 2010 21:42


Hann inte så mycket idag, fick ju småfrämmande....


NICE ;)


Han göra klart köket, innan dom kom

Börjadet i den ändan denna gång....

Härligt när man får sätta upp vårgardinerna...

och göra fint på "hyllan" i fönstret som jag har mot baksidan av huset..


  

Har ingen fönster bräda, jo en bytte smal....en bänk står där så det finns inte så stor plats,  när vi flyttade in så.....

 "designade" jag denna hylla.....som hänger i snygga kedjor....


Har lite olika saker på den, byter med jämna mellanrum...

Syns kanske inte så bra, men jag är nöjd...

Min lilla skog som syns utanför fönstret...


  

Vi har "lite" för mycket furu i köket tycker jag, skulle vilja gör om hela köket.... men det är ju så mycket som ska göras då....

Ingen som har den lusten just nu...

Ett skåp som Sambon har gjort åt mig för länge sen, har lite olika saker uppepå skåpet..


  

Två snygga ljuststaker och ett litet tyg hjärta har hamnat där nu...


  

Hon är då för go o glad den tjejen....

Sååååå Otroligt Blåa ögon och massor med tänder, som hon gärna visar...

  


När hon sov så han jag städa och putsa fönsterna i "gymmet"

Var snabb då......


Under tiden så fixade sonen gungställningen som vi köpt


  

Duktiga Sonen  ;)


  

Klart hon lära prova gungan, det var jätte kul....


Sen bjöd hennes föräldrar på hallon o blåbärspaj...

Mmmmmmm.....  ;)


Det var min dag det.........................

Men hur jag ska orka putsa vidare i morgon fattar jag inte, för mina axlar och vänster armen vill inge mera...jätte ont  ;(


Trevlig Lördagkväll på er alla där ute ;)


Kramizar Lena



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards