lenasfotoram

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Lena - 7 april 2010 18:12


Vilka härliga 2 semesterdagar jag har haft med min dotra...  ;)     


Vi var bägge lite slitna idag efter gårdages åk....så vi tog det lugna och åkte hem lite tidigare än vi tänkt från början.... 


Backarna var väldigt mjuka i dag, mot för igår när dom var stenhårda...

Grymt roligt, dom första åken var super idag, lite folk idag med...

Var mulet idag men väldigt varmt o skönt...


Mina skidor ville inte riktigt som jag idag..... 

blev snabbt uppåkt i backen....mycket lös snö....så

mina stod nästan stilla ibland.... haha...

Men jag fick en så skön kommentar av dotra, Jag frågade om jag såg ut som en ladugårdsvägg när jag åker...känner mig sån....;)


....Nä du ser ut som Pillan när du åker....

Låter ju kanon det, trodde jag inte !!!...  ;)


Men nu så får skidorna vara i källaren några månader...  

Känns lite sorgligt...     


Väl hemma... så var soffan såååååå Skön...sov över en timme...

Nu blir man väl uppe länge ikväll istället då...!!!!


Blev iaf en skön avslutning på skidsäsongen, t.o.m solen tittade fram strax innan vi skulle åka hem....  ;)


  

Tog detta när vi skulle åka hem....lilla solen tittar fram lite...


 


Nu så kan jag hålla med Alla att snön kan försvinna... ;)


 Nu så ska jag bara luta mig tillbaka i soffan, med datorn i knä och ett litet öga på tv:n.....


Kramizar Lena



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards