lenasfotoram

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Lena - 22 april 2010 22:02


 Gungställning.......

 Trodde jag inte att jag skulle köpa..

men nu händer det..... 



Såg i reklamen att K-rauta har en gungställning till extra pris

bara att slå till då....

Blir nog en sandlåda oxå....


Och så ska vi köpa nytt staket till altanen...

- trappen tar vi senare -


Ska bli så skönt, nu ser det ju för jävligt ut.......


Bilder kommer så småningom.....  ;)


Kramizar och God Natt

Lena

Av Lena - 22 april 2010 16:42


 Orolig man blir då!!!!  


Pappas särbo ringde i morse och talade om att papsen hade ramlat !!!!

Och han har ingenting sagt...


Klarar sig själv ju, gammle mannen...det gör han ju förvisso..

En spricka i 2 revben...ONT  ;(


Men han hade iaf kul på båten, tills han ramla...tur han gör nåt iaf...

89 blir han i sommar....

 (och som tur är så brås jag på honom...)


Så kom det ner an massa snö, trodde inte det fanns nå kvar...

 man kan ju undra vad för ont vi gjort här nere på jorden...

Tur den smälter bort fort och tar den gamla snön med sig.........


Idag kom jag ihåg att köpa skivan



Oj, vad jag poppade på vägen hem i bilen...

Den kommer att gå varm i helgen när jag städar... ;)


Min årliga frissa klippning sker på Måndag...  ;)

gillar jag egentligen inte, men jag måste... !!!!!


Kramizar Lena

 

 P.S Snart är det Helg....................... ;)



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards