lenasfotoram

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Lena - 10 april 2010 09:40

Mycket man vill hinna med på en ledig dag,

iaf idag när det regnar och man blir inne hela dan....


Ska träna nu på f.m....  ;)


Köpte igår rengöring och valla till skidorna !!!!

 

Vallan ska strykas på, har jag aldrig gjort förut, men stryka kan jag så det ska väl inte vara några problem...

Killen jag pratade med, berättade hur man skulle göra nu när man ställer undan dom, och även hur man ska göra sen när man tar fram dom...

 längre livsläng och så torkar dom inte ut..... !!!!

Hade jag ingen aning om, tur vi funderade lite på detta...kanske fanns i bakhuvudet ändå...    ;)

  


Sen ska jag ta och kolla på cykel, så den är körbar....

Vill börja cykla till jobbet igen nu när våren är på G


Det var ju Marknad i Sandviken igår, så det var ju bästa att ta en repa där med...


Strumpor till Sonen....12 par/100 kr   Billigt !!!

Ryggsäck till jobbet....  oxå den 100 Kr

Vitlökskorv.....Ett måste  ;)   gissa  pris???    Jo, 100 kr för 3 st



Måste bara visa mina söta små raggisar

(har en liten fundering på att sälja sånna)

 

  

Denna passat till en 1-åring 

 

Bortbjuden ikväll på Fotoafton !!!   ;)

 

Hur ser eran dag ut ?

 

Kramizar Lena

 

 

 

 

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards