lenasfotoram

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lena - 15 april 2010 19:50


Rykten har spridit sig...på gott denna gång, haha


Pratade förra veckan med en Mamma på förskolan om kläder..

till barn gärna st 80 -86

Tyvärr så hade hon inga kvar..men hon hade pratat om det med en annan Mamma..

Hon frågade mig om det..

Tacka Ja naturligtvis...

Oj, Oj, säger jag bara....


Idag kom hon med en hela kasse med kläder som jag ska ge till Thea...

T-shirtar

Byxor

3/4 byxor

Tröjor

Klänningar / Kjol

Shorts

Linnen

En Jacka

Fina kläder, hoppas att hon kan ha dom bara.....


Tack snälla Mamma S........


Hon ville inte ha något !?!?!?!?!?

Men vad ska jag ge henne, för alla kläderna ????


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Var till Sandviken efter jobbet och innhandlade sånt som tagit slut...


Sen hälsade jag på min gamla Pappa....

Trevlig att prata med honom en stund, fast han hör inte allt jag säger.....

äch det spelar ju ingen roll, han får prata så lyssnar jag......   


Nu är det soffan och TV:n som gäller och naturlgitvis

lite facebook....   


Ha nu en trevlig kväll, imorgon är det Fredag igen...alltså snart Helg  ;)


Kramizar Lena










Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards