lenasfotoram

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Lena - 11 april 2010 21:26



Vilken otrolig dag vi har haft SOL hela långa dagen

OCH

Så har Thea varit här hela dan....


  

Detta knäppte jag på f.m


  

Då var det kladdigt ute, så vi provade galonisar/stövlar...

Gick bra det....


Hjälpte Pappa och Farfar med bilar....

Vi struntade i att tvätta min bil, det var roligare att hjälpa till med däcken... ;)


  


Efter maten så gick vi till våran granne, sambons morbror

Knäppte även ett kort....

Emil och Thea

Äldst 97 och yngst 1 år


  


Kolla in va snygg jag blev i tröjan som farmor stickade..lägg märke till raggerna...


  

Matchar .....    ;)

Var ute hela em med, jag fick mellis ute...gott...


Vill ni se mera kort som jag knäpper så kan ni gå in på min

Fotoblogg som jag har...


Lenasfotoram.blogspot.com 


Klicka på länken så kommer du dit

Jag är även med i en Fotoutmaning där...Fototriss ;)


Kramizar Lena

Av Lena - 11 april 2010 10:13


Kan det bli bättre än att vakna av att solen lyser så fint ute...och att få en sovmorgon...

Härliga Söndag !!!    


Och så kommer det snart en liten tjej och hennes Pappa..

  


Väldigt Trevlig kväll igår när vi grannar hade en liten Fotoafton....

Tack E och G   ;)

Gott att äta och dricka....


Så vi var faktiskt till Thailand och till Sälen en sväng i går genom

deras och mina kort....

Lika vackert på bägge ställen.....


Undrar om Thea vill hjälpa min o tvätta bilen idag...?!?!?!


Kramizar och ha nu en underbar Söndag...

Lena


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards