lenasfotoram

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lena - 5 april 2010 16:21



Va det är roligt när man hinner så mycket på en dag....fast lusten inte är med riktigt.....


Detta har jag gjort idag......


* Städat skafferiet, har ett ganska stort

* Städat Alla överskåp i köket, har inte så många ;)

* Gjort Kalops åt oss, dotra och tre dosor

* Tvättar, sköter sig ju själv, men måste ha hjälp att hänga

* Bytt i Sängarna

* Strykigt en jätte hög

* Tog en liten vila, då stickade jag på raggsockan

* Gjort ren diskmaskinen, den börjar nog bli till åren...

* Bloggat..gör jag ju nu.... ;)

*Gjort ett tränings schema. Ska träna ikväll....  ;)


Ibland så överträffar man sig själv....


Kom på att min tatto fyller 2 år här i dagarna..

Skulle gärna skaffa en till, men jag vet inte vad..jo det vet jag men...blir väl någon gång det med...

 

  

Grattis 2 år snart...

 

Då är iaf tröjan till lilla Thea klar, men knappar har jag inga än, ska köpa...

Nu stickar jag raggisar som passar till...Kommer iof inte att synas när hon har stövlar på, men det var så roligt och så blir jag av med garnet...

 

  

Blev faktiskt riktigt nöjd....

 

Sticka lite till då innan jag ska Träna... Haha 

 

Kramizar Lena

 


Av Lena - 5 april 2010 09:28


Annandag Påsk och fortfarande Helg !!!!!

(tänk om alla helger kunnde vara så här långa)


Idag blev det en lite mera dyster dag, solen försvann visst.... så kanske det kommer snö!!!!!!!  eller regn inte kul.....   ;(


Men jag har att göra här hemma....

 

Ska fixa ett träningsschema, har NU bestämmt mig för att börja träna ordentligt.....  ;)

 

Ni har hört det förut......!!!

Skidor tisdag och onsdag...Ska bli roligt som vanligt....Sista dagarna för mig

Snart så slipper ni höra mig säga det.....snart kommer ju solen, gillar att sola med... ;)


Ser iaf ut på kartan att det kan vara sol iaf på tisdagen, så jag hoppas på det.... 


Ha en bra Annandag Påsk...


Kramizar Lena



 

 

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards