lenasfotoram

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lena - 2 april 2010 17:36


Solen lyste ibland på oss idag, när Dotra och jag var till Kungsberget, vi stannade ungefär 3 timmar idag, åkte hem lite tidigare än tänkt, Dotra skulle jobba och jag fick ont i huvudet...

Vi åker ju på tis o ons igen...slutspurten... hon ledig och jag semester....


Somnade på soffan när jag kom hem, börjar bli förkyld..

Antagligen därför jag har huvudvärk...haft det hela veckan till o från....


Gör ingenting mera idag, soffan som gäller...


Leka lite med datorn och kolla på TV:n...


Lite bilder från idag....   ;)


     

Det är så vackert vid våran Storsjö, vid Bångs...


  

Även från andra hållet...... 


  

Små glimtar av solen, fick vi i backen idag.... ;)


Där ifrån skogen kom vi ut idag, åkte en slinga jag inte åkt förut,

haha, jag har inge bra glid längre för jag stannade och fick staka, skidorna har nog lagt av för säsongen....

 Lite Valla kanske hjälper...  *ler*


  

Lungt i backen inte så mycket folk....


  

Tog bilden när vi åkte hem, del av backen....finns flera till Höger om bilden...


Det är så otroligt skönt att vara där...  ;)


Japp, det var min Långfredag......


Stickning igen då, men nu är det lite tunnare raggisar som gäller, för tröjan är klar, bara knappar kvar...som jag ska till Sandviken och inhandla i morgon...sen kommer det en bild.....  ;)


Kramizar och fortsatt trevlig Påsk... Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards