lenasfotoram

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Lena - 16 april 2010 20:22



När jag kom hem från jobbet så var lill jäntan här med sina föräldrar, dom skulle iväg och kolla på ny bil....så Thea skulle vara med mig...    


Hon sover nog minst en timme till trodde dom.... !!!!

  

Bra tänkte jag som var trött, var tidig på jobbet i morse, och hade strulat till med klockan så den ringde halv 3 i natt ?!?!?!?

Sen hade jag ju svårt att somna om....


Men just när dom åkt så vaknade lilla Thea ;)

Och var hur pigg och glad som helst    


När vi kom ner så var hon ÖVERALLT

En liten durasell Kanin helt enkelt.....


Så vi åt mellis och gick UT...

  

Ute så fick hon bestämma, jag bara följde med...

Hon gick o gick o gick

i 1½ timmme !!!!

Oavbrutet

plockade stenar och höll dom största i handen


  

Hittar här en härlig gammal trappa....  ;)

  


     

Kolla stenarna , dom var viktiga.... ligger utanför tills nästa gång hon kommer...

  


  

Hittade en gunga som vi testade, kul var det....


När vi sen gick hem, jag tröttnade först..

så kom hennes pappa och mamma med Pizza  ;)


Gött , med lite vin till så... mmmmmmm


Sen blev det sådär tyst igen då....   ;(


Bra början på helgen...

 

Skön helg på er alla

 min helg består i att börja vårstäda...


Kramizar Lena






Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards