lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Foton från Furuvik.....

Av Lena - 1 augusti 2010 18:23


....men djuren får ni åka och titta på själva....

Roligare att visa lilla tösen min :)


  

 Denna lekställning var rolig tyckte hon...


  

Här kryper hon i en tunnel, som hon försökte vända i för att backa nerför den lilla kanten :)

Men vi lärde henne att hon kunde ta sig ut ändå....och det gick bra...


  

Här tror jag inte hon fattar att vi åker "båt"   :)


  

Det var nog roligare att gå in i små husen än att klappa djuren....


  

Jaga fåglarna var roligt, knappt så jag han med henne....


  

Vadå gå på asfalt hela dan.... kan ju vara roliga saker i skogen oxå...


  

Måste ju kolla temperaturen på vattnet....Men då tog hon sin pappa med sig ner eller om det var tvärtom...  ;)


  

Så Mysigt att hålla Stolta Farfar i handen....  :)


Så det var min härliga dag i Furuvik i går...


Kramizar Lena



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards