lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Jaha.....!!!!!

Av Lena - 10 augusti 2010 22:06


... Undrar ni säkert varför jag skrev så ??!!


Hittade inte på någon bättre Rubrik, den är faktiskt svårast att komma på.....

 så innehållet verkar intressantare än va det kan vara...

som just idag då..  Haha ;)


Helt vanlig Tisdag nästan !!

Nästan !!??

Jaaaa, jag har väl inte semester mer än 5 tisdagar om året...

och detta är den sista.... :(

Därför Nästan en helt vanlig Tisdag !!!!

SVAMMEL  !!!

Där ser ni, jag har inget att skriva om idag..


Joooo, det har jag visst det !!!


MIN LILLA SOLSTRÅLE KOM NU PÅ KVÄLLNINGEN   


  

( Här tar hon ett bit av ett stekt ägg av sin farfar...Han stekte ett nytt till henne sen...gött ju )

 

Hon har varit hos sin Mormor o Morfar sen i Söndags kväll..

OCH NU SÅ ÄR DET VÅRAN TUR

resten av veckan  ;)

Undrar hur trött jag är på fredag kväll då ???!!!

  

Men Jag Har Ju Hela Helgen På Mig..... Att Vila 

Mooohahahaha


Bägge hennes föräldrar jobbar ju...

Sen på Måndag ska HON börja på Dagis !!!!

 Va hon ska krama alla barnen, hon gillar ju sånna som är lite längre än henne...

Jag vill oxå vara med där !!!!  ;/

Men jag vet att hon får det bra, eller ???!!

Klart alla barn har det bra på dagis ;)

Borde väl jag veta eller !!????


Här kommer Ett foto från "Speed" resan och en liten info... !!!    :)


  

Det finns 385 st badhytter på stranden !!!

Men man får visst inte sova i dom, finns bara stolar/bord och litet pentry...

Jag kollade in i en...

Fast jag har då aldrig sett någon som varit i dom förren nu i Lördags !!

Och så tar dom bort dom på vintern...

Hur fasiken gör dom då ???

Och var i helskotta gör dom av dom alla...

Dom är ju inte så små direkt och just...... 385 stycken !!!

Är det någon som vet ????


Ässch nu blir det bara svammel igen...........  ;)


God Natt Alla Bloggläsare, för i morgon ska jag och lilla Thea Leka ;)


Kramizar Farmor Lena







 
 
Ingen bild

Barbro

10 augusti 2010 22:54

Hej Lena, nu har man varit och kalasat på stan och ätit och sett lite olika framträden det är ju GBG-Kalaset här oh min käre gud vad folk det var ute, kvällen var ljummen.Vilken liten söt karamell till barnbarn förstår att hon förgyller din dag..365 stugor????? Kunde ju bli till hemlösa kanske!!! Bara en tanke.

 
Ingen bild

Storasyster Yster

11 augusti 2010 05:27

Tjenare farmor Lena. Känns konstigt att skriva så. Just att bli farmor låter i mina öron äldre än mormor!? Konstigt. Du sa när vi träffades sist att jag borde skaffa en blogg, men tyvärr så skulle nog alltför många dagar bli just "jaha-dagar". Jag gillar ju att skriva, men min fantasi skulle nog inte räcka till. Får fundera en runda till, mycket av vad som händer runt mig är sekretess. Men det finns en tid efter jobb!!!! Tjohoo, dagen närmar sig!
Alla stugorna, vart tar de vägen, Danmark är ju inte så stort, det finns troligen liknande stugor på hela västkusten!? Men de kanske kopplas ihop till just hemlösa under vintern.
Kramar från farmor, mormor samt storasyster yster

 
I-M

I-M

11 augusti 2010 09:14

Hej Lena!!! Det är roligt å läsa din blogg,å du har alltid så fina bilder.......ha en bra dag...kram =)

http://URL

 
Ingen bild

Sören

11 augusti 2010 10:29

Jag har kört mc på stranden där häftigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards