lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Nu är det nära....

Av Lena - 15 augusti 2010 10:33


...Inte många timmar kvar nu...

Bara denna dag, sen så är det tillbaka till vardagen igen...


Ja, va ska man säga...

Äsch ingenting.. Man har ju inget val...

Tur man har ett jobb iaf... ett bra sånt egentligen ;)

(ska ju ha några dagar semester i början av oktober, lånar ju lilljäntan då, när hennes mamma och pappa ska åka bort...)

 

Blev en solig, varm och klippig dag igår, ser faktiskt ut att bli så idag igen....lite härligare luft idag, går ju att andas och så blåser det lite..... :)

Så jag tänker...

 fortsätta med det jag gjort hela semestern.....

Göra ingenting alltså :)


Ska nog kolla och läsa lite om kameran, har inte haft tiden riktigt... ??!!

Bra man ska börja jobba så man kommer in i lite vanor...

 Eller??!!


Igår kväll blev det en tur till Inger igen då :)

Vi hamnade denna gång på IP, där var det Rock för hela slanten..

Härlig musik det är rycker liksom i benen...


Få se hur det blir med bloggandet när man börjar jobba igen, om tiden finns...

För det tar ju sin lilla tid ändå...


Och så ska jag försöka att börja promenera igen då och hålla igen på allt små ätande, för nu har jag lagt på min några för många kilon igen då ;(

Gillar jag inte ;)

 

Kramizar denna härliga Söndag Alla Där Ute  Lena

 



 
 
Maria

Maria

15 augusti 2010 15:49

Hej! Hitta hit till din trevliga blogg!
Såg du var farmor till en söt liten tjej.....jag med är farmor till en söt liten tjej. Visst är de underbart med barnbarn :)

Ha en härlig söndag själv
//Maria

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

15 augusti 2010 19:09

Njut av denna fiiina söndag!!

Du kommer nog snabbt in i rutinerna sen när du börjar jobba!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ingen bild

Storasyster Yster

15 augusti 2010 19:42

Jaa du lillasyster. Det är ju tur att man har ett jobb. Men visst skulle det vara skönt att få vara hemma lite till. Men troligen blir det tråkigt i längden också brukar jag försöka intala mig. Vad vore en bal på slottet???????
Kramar och lycka till!
Storasyster yster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards