lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Men nu äntligen händer det...............

Av Lena - 15 augusti 2010 19:04


..grejer :)

VA DÅ ???!!!

Kolla själva på bilden som kommer....


  

Två staket bitar uppe !!!!!

Snart klart då eller ???!!

Skulle inte tro det.....  ;)

Lite mycket att modifiera eller va det heter...

staketen är ju inte gjorda för våran altan...varför har dom inte gjort det ???!!

Blev faktiskt snyggare än jag trodde, inte så jätte högt heller....


Snart är denna ljuvliga Söndag till ända, solen har då strålat så varmt och fint idag...

Ha ha nu låter jag som Polman !!!!!!

Man vill liksom inte gå in, varför sitter jag då här och bloggar ????


Ja, ja jag ville bara visa er att nu är staketet på G


Kraam Lena


 
 
Maria

Maria

16 augusti 2010 18:15

Hej igen! Nej, jag bor inte i Sandviken utan tillhör den kommunen. Bor i Järbo!
Fint de blir med staketet på altan :)
Ha en fin kväll/Kram
Maria

http://maria9.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards