lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Fototävlingar...

Av Lena - 23 augusti 2010 20:24


... Nu har jag skickat in foton till två fototävlingar...

Få se hur det går nu då, ska bli spännande...

  

Undrar när jag tänker börja promenera då   det är ju så mycket nu...

eller så skyller jag på det, men soffan är JU SÅ SKÖN.....

Men jag måste, har såååå mycket övervikt och byxor måste jag ju ha snart

TÄNKER INTE KÖPA NYA !!!!!!!

MEN..........

Jag ska hinna läsa en bok till föreläsningen, som vi ska på med jobbet nästa Måndag,

knappt en vecka kvar alltså och jag som läser såååå sakta, inte min grej att läsa...

Men jag måste ju !!!!!!!!!!!!!!

Inte nu ikväll iaf, är förbanat TRÖTT

Efterdyningar av helgen kanske... ???


Gårdsfest på jobbet, med alla barnen och deras föräldrar... :)

Matsäck och lite sång, mysigt och så hade vi ju sån tur med vädret...


Men jag tror faktiskt att det blir tidig kväller i kväll....

Sov gott Alla

Kramizar Lena

 
 
annica johansson

annica johansson

23 augusti 2010 20:45

Låter lite som mig det där =) skuter upp det ena och det andra hela tiden...
Sov gott.

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

 
annica johansson

annica johansson

23 augusti 2010 20:46

oppps!! glömde önska dig lycka till i tävlingen :))

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

23 augusti 2010 20:49

Lycka till med fototävlingen!! Du knäpper ju fantastiska bilder så det går nog bra. Jag håller tummarna för dej!

http://mindag-k.blogspot.com

 
Ingen bild

Barbro

23 augusti 2010 21:10

Lycka till på tävlingen....

 
Melker Mattson

Melker Mattson

24 augusti 2010 13:43

Ja, lycka till, verkligen! Och inte behöver du promenera för att gå ned i vikt. Däremot kan man ju promenera för att det är så skönt att röra på sig :)

http://forelasare.info

 
Ingen bild

janet

24 augusti 2010 19:29

Lycka till på fototävlingen bruden!!! Ja de blir väl inga problem med den :)) Ses när vi råkas KRAMEN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards