lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Varför ??????

Av Lena - 29 augusti 2010 18:17


Ja, varför ???

Vadå undrar ni nu....

Varför skjuter man upp saker till sista stund, och även då när man måste så gör man annat iaf......................... ;/

Som att läsa den där boken som ska läsas tills i morgon,

när vi alla på jobbet ska på föresläsning.... 

Om Barns inflytande i förskolan....

men jag är snart klar, ska bara.............................  :)


Blev en liten trök dag idag då.....  ;(

Blev en lång natt... haha

Jaaa, jag hamnade på efterfest..inte ett dugg förvånd, nja inte jag heller ;)

Pigg som jag brukar vara dagen efter, vatten gör ju underverk...

Men jag är ju sååå trötter !!!!!


Så ingenting har jag gjort förutom bloggarna, även den andra gå gärna in och kolla för det är ju Söndag och Fototriss... Tema med tre foton..


Lenasfotoram.blogspot.com


Igår när jag kom hem så hade någon !!! ätit upp all kyckling, undrar vem ???

Så jag fick äta på Wallis - Pizza då - inge fel det heller...

Men jag var ju sugen på kyckling ju, så nu står det en i ugnen och jag känner att det börjar lukta såååå gott, och hungrig börjar jag bli oxå...fast jag redan har ätit idag....


Ska bara läsa klart sen blir det mat igen då !!


Kramizar denna söndag kväll Lena




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards