lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Nu Får Det Vara Nog !!!

Av Lena - 31 augusti 2010 16:50


???????????????

Jag har nu bestämt mig, inte är det första gången och säkert inte sista, men det hoppas jag att det är....



ATT GÅ NER I VIKT !!!???

Har ni aldrig hört förut va ????


Har ju faktiskt gått ner 18 kg en gång för ca: 10 år sen !!!!

 så jag KAN ju om jag vill... :0)

VARFÖR i himmelens namn gick jag upp i vikt igen då för när jag då mådde så bra...

Kan jag tyvärr inte själv svara på, men kilorna smyger sig på bara..

dom kommer bakifrån så man inte ser dom tror jag.... ;)


För nu mår jag faktiskt inte bra, har fått nå jäkla mat dille...

Känner mig som en flodhäst :(

Men nu är min sista "felaktiga" måltid intagen......


Så i morgon 1/9 ska jag äta mindre matportioner och mera grönsaker,

samt ta frukt när jag blir sugen...


SKA DET VARA SÅ SVÅRT DET !!!! ????


Jag tänker inte tjata om det här på bloggen, lite info då och då

så ni vet hur det går... !!!!

Hör ni inget så går det säker inge bra ;(


Försöka mig på lite promenader och ställa mig på "crossen " igen då...

Fixa lite bra musik, så jag kan ha när jag är ute och går, brukar gå bättre då...


Om jag sätter igång nu så kanske jag hinner till

Beachen 2011


Kramizar Lena


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards