lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

igår o idag

Av Lena - 16 maj 2010 15:34


Blev inget bloggande igår, hade fullt upp... haha

Solen lyste så fint igår...varmt så man kunde ligga o sola i bara bikinin ;)

NICE ;)


Det hände lite spännande saker här i lilla Årsunda i går,

Veteranmoppar som träffades på Strandbaden, sen åkte dom alla runt storsjön tillsammans....


  

Blev kort bara på en moppe, dom stog så nära varandra så det var svårt att fota...tog på denna för sambon hade en sån när han var yngre ;)

Det var ju bagagelucke loppis oxå, jag köpte en telefon !!! Bilder kommer senare ;)


Tog även lite bilder på våran underbara strand...


  

Står bakom restaurangen och fotar..först åt Vänster....


  

Sen rakt fram på den långa bryggan....


Sen år höger....................


    

För er som inte vet så är stranden 2 km lång och är Gästriklands "riviera"


  

Blev Kaffe och Bullar ute i solen, mycket härligt.... ;)


  

Svärmors Hugo kom och hälsade på en stund, men ville inte kolla på mig utan bara på sin matte !!!!!


Sen blev det lite festligheter på kvällen, Strandbaden och lite Vin och dans...och en massa prat...jätte mycket folk var det där...jätte kul...


Söndag !!!

 

Pigg som vanligt dan efter......

Fick ovaäntat besök av min syrra med man... sååå trevligt....

Fick en pressent oxå, en handuk som bara är MIN för det strå LENA på den.....

Tack syrran ;)


Men nu tittar solen fram, härligt då passar jag på att gå ut i stället för att sitta här..


Gå gärna in på min andra blogg...


Lenasfotoram.blogspot.com


Söndag = Fototriss, nytt tema denna vecka - STARK


Visst ja...................Baka ska jag oxå göra sen !!!

Fika på jobbet i morgon... veckans höjdpunkt ;)


Skön Söndag på er alla ;)


Kramizar Lena


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards