lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Mat.....

Av Lena - 8 november 2010 18:05


.... måste man ha varje dag... ?!?!?!

Bra för magen har jag hört !!!


Nej, då jag ska inte göra en matblogg...

Jag är inte så duktig på mat... !!!


Joooooo, det är jag väl !!!!

 

på att äta den !!!!!

 

Mohahahaha


Tänkte bara tala om ifall ni inte har en susning vad ni ska äta

så var detta jätte gott och dotera blev då så nöjd,    

enkelt va det oxå...

Säkert en massa kalorier med....  ;)


  

Det inte bara ser gott ut, det var det oxå ;))))


Nu så ska jag hjälpa henne lite med pusslet och sticka lite igen oxå...

Trevlig Måndasgkväll på er all där ute !!!


Kramizar Lena



 
 
annica

annica

8 november 2010 18:42

Jo, men ibland önskar man att det inte var så nödvändigt med mat. Fast som du säger det är ju gott att äta =)) Det är väl tillagningen som kan kännas jobbig ibland...

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

8 november 2010 19:57

Åh våfflor! Det var längesen, men nu kanske inte det är det bästa när jag ska försöka gå ned i vikt. Men på lördag kanske! ;)

http://trindalisa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards