lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Mys Söndag...

Av Lena - 14 november 2010 17:36


...blev det ju idag !!

För det kom hem en son och hans lilla dotter.... 


  


Bjöd dom på mat då naturligtvis...

Men den lilla gobiten vill inte äta !!!

Lilla tufflan mår inte så bra hon !?!?!?  :(

Inge roligt alls...

hon tog en kort tupplur med sin farfar...

åt sen lite gröt som faktiskt var gott med massor av russin i...

Hoppas innerligt att tösen är piggare i magen i morgon.... !!!!!!!!


Så jag åker in till min lilla pappa i morgon efter jobbet istället...

;))))


Dotera är sååå lycklig nu,

för hon spelar guitar hero för fult... liggandes !!

Det dånar i hela huset - Metallica -  Haha


Så blev min farsdags söndag !!!

Hur blev eran ???


Kramizar Lena



 
 
Ingen bild

Barbro

14 november 2010 19:45

Jo du Lena jag har jobbat hela dagen medans de andra ätit god middag hos Pappa Mario och en tårta ska det ju vara också. Men det var trevligt för dom som var med. Hälsa lilla Pappa om hans minns Magdas o Brors Dotter. Kul att du kände igen dom på kortet. Kram tell dej Lena, du skriver så fint.

Lena

14 november 2010 21:06

Men vad jobbar du med då??? Visst ska jag hälsa till pappa... Tack, kul att du läser.. ;)

 
Ingen bild

Barbro

15 november 2010 09:26

Extra på Åby Travbana med servering efter lust o behag. Men det jag jobbar räcker till min hyra. Ganska skönt och trevliga kompisar har jag.

Lena

15 november 2010 12:43

Kul, att få jobba lite....även att få lite extra pengar !! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards