lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Underbara saker !!!

Av Lena - 20 november 2010 14:13


Oj, säger jag bara....!!


Vilka fina saker folk sitter och gör hemma,

jag har nu varit på

Hobbymässan.......

tänka sig att så många är såååå Kreativa....

Skulle vilja jag med ;)

Men jag har ju en idé, så kanske nästa år...

Vem vet ?????


Men jag blev lite besviken....  :(

Våra foton som skulle varit med var INTE det....

Men hon som Vann var med...

Otroligt fina foton hon hade...pratade länge med henne...

Sååååå skulle jag vilja kunna fota...

En dag kanske det händer.....


Näpp, nu så har jag inte tid mera...

Mat vill jag ha, sen kalas time... ;)


Kramizar Lena

 

 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

21 november 2010 14:48

Hejsan!
Hoppas du haft en bra dag i Falun. Jag vill bara påminna dig om att du är mycket duktig på att sticka och även sy - du har fått den gåvan. Nu lär du dig även att fota - så du kan visst!!!! Du är väl inte världsmästare på att laga mat och inte jag heller.
Men att baka - där är det få som slår dig! Ska jag fortsätta eller räcker det! Du kan också!Glöm inte det. Kram

Lena

21 november 2010 18:31

Haha, visst kan jag, det ka ndu oxå....Men klart det är bra att bli påmind ibland.... Kram på dig med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards